Člověk má rád věci, které jsou zajímavé a odlišné. Společnost A15 nabízí svým klientům inovativní předměty, které jsou nejen zajímavé, ale také dokáží spolehlivě komunikovat službu či produkt.

 

Magic předměty

 

Samolepky, kartičky, pravítka, klíčenky, podtácky pod nápoje a mnoho dalších předmětů s možností pěti druhů efektů:

 

Flipping (Změna)

- dva rozdílné obrázky které se mění při pohledu z různých úhlů

 

 

Animace

- několik obrázků, které na sebe navazují a při pohledu z různých úhlů se postupně ukazují

 

    

Morphing (přeměna)

- podobný efekt jako animace. Uspořádáním obdobně velkých a tvarově podobných obrazů a následné dotvoření přechodových stupňů  umožní vytvoření efektu přeměny jednoho objektu na druhý.

 

 

Zvětšování

-„přibližování“

 

 

3D (prostorový efekt)

- tři a více vrstev vytvoří prostorový  efekt

 

 

Požadavky:

 

Všeobecně:

-vyvarujte se použití malých a tenkých fontů. Fonty by měly být velikosti min. 14 bodů.

-vyvarujte se velkých barevných kontrastů v různých pohledech – např. černé pozadí by se nemělo měnit na bílé apod.

 

Změna:

-nedoporučujeme více jak 3 změny, nejlépe 2

 

Prostorový efekt:

-doporučujeme tři vrstvy

-vyvarujte se jednolitého pozadí, lepší je pozadí strukturované

-vrstvy by se měly překrývat aby vynikl prostorový efekt. Pokud se vrstvy nebudou překrývat, efekt nebude tak viditelný.

 

Animace:

-použít co nejmenší množství oken k vytvoření efektu. Plocha ve které bude efekt probíhat by měla být co nejmenší.

 

Zvětšování/zmenšování:

-rozdíl mezi malým a velkým obrázkem by neměla být příliš velká. Malá velikost = lepší výsledek.

 

Morphing:

-oba objekty které budou procházet přeměnou by měly být obdobné velikosti a podobného tvaru.

 


 

Potištěné magnety a klíčenky

 

 

Plexi klíčenky se silk potiskem

 

 

Výhody:

-minimální množství 500 ks, dodací lhůta cca 25 dnů od schválení návrhu

-vysoce kvalitní tisk až k okraji ve vysokém rozlišení

-tzv. „trojrozměrný tisk“. Je to tisk ve dvou vrstvách – pozadí a popředí. Velmi efektní, plastický vzhled.

 

 

Loupáčky na citrusové plody

 

Netradiční forma a unikátní design se stávají svébytným a zajímavým reklamním předmětem.