Společnost A15 považuje jako svou hlavní náplň má vyhledávání a tvorbu reklamních a propagačních předmětů, které na českém trhu doposud neexistují. Společnost se snaží respektovat produkty nebo služby klientů  a navrhovat pro ně takové reklamní předměty, které maximálně korespondují s klíčovým sdělením klienta.

 

S vědomím toho, že na českém trhu působí mnoho společností dodávajících reklamní předměty, udělala si společnost A15 průzkum nabízeného sortimentu. Výsledek byl v podstatě zarážející. Nabídka většiny společností se v nadpolovičním procentu produktů kryla a nenabízela více než zobrazení loga na různých předmětech. Jediné, co u těchto společností rozdílné bylo, byla cena.

 

Společnost A15 se rozhodla nezapojovat se do cenových válek a slevových přestřelek, ale vydala se směrem k nápaditosti, kreativitě a fantazii. Její portfolio by se dalo rozdělit na tři rozdílné segmenty:

 

1. Společnost A15 vyhledává po celém světě nápady a zajímavé předměty, které v různých cenových  

    úrovních dávají možnost našim klientům odlišit se od konkurence a podpořit své služby či produkty.

 

2. Další výraznou linií je tvorba vlastních reklamních předmětů, které vznikají čistě na požadavcích klienta. Na

   základě klíčových slov je vytvořena nabídka, popřípadě designový návrh a hrubá kalkulace. Takto vzniklé 

   reklamní předměty, jsou originály a již se nenabízí ostatním klientům.

 

3. Poslední kategorii tvoří předměty, které na trhu existují, lidé je znají a mají je rádi. Nejedná se však o 

   předměty reklamní, ale o předměty denní potřeby nebo o dekorační předměty. Ty společnost A15 se svými 

   designéry a technology upravuje pro reklamní účely. Vznikají tak věci s historií, ale v novém a reklamním 

   kabátě.

 

Ale i přes tuto širokou škálu produktů, které společnost nabízí, považuje A15 za hlavní devizu a konkurenční výhodu, své nápady, fantazii a nadšení. Možnost vymýšlet nové možnosti a styly jak věci ukázat světu jsou pro společnost nejen motivací, ale také vývěsním štítem. Reklamní předměty společnosti jsou pak dokonalým rámcem a prostředím, které tyto nápady rozhýbá či ozvučí. Zkrátka jim vdechne život. Dohromady pak tvoří dokonalé spojení originality a účelovost.

 

 

Klienti, na které jsme nedosáhli

 

Odvážnému štěstí přeje, ale i výjimky potvrzují pravidlo. Náš team kreativců, čas od času navrhne nějaké řešení pro společnosti působící na českém trhu bez reálné poptávky. Prostě mají nápad a… realizují ho. Ovšem ne vždy se povede klientovi nápad nabídnout. Většina neúspěchů byla zapříčiněna faktem, že tyto společnosti odebírají reklamní předměty od svých mateřských společností. I přes to si myslíme, že tyto nápady nepatří do koše.

 

Nyní si je můžete na této stránce prohlédnout. Ať již jen pro radost nebo pro inspiraci.

 

 

 

Klienti, kteří po nás hrábli

 

Na této stránce, jednou budou vyvěšeny velkolepé reference. My všichni doufáme, že to „jednou“ bude brzy. Leč nyní – protože začínáme a většina zakázek je ve fázi výroby a návrhů je tato stránka takřka prázdná. Proto všem společnostem, které na této stránce jsou, děkujeme za jejich důvěru.

 

 

 

Kontakty

 

A15, s.r.o.

Strakonická15

150 00 Praha 5

 

Erik Jelínek - jednatel >

kreativní oddělení      >

Mail:

prg@a15.cz

petran@a15.cz

Telefon:

+420 603 424 000

+420 736 753 323